Betaling

  • Hoe werkt de betaling in de webwinkel?Indien je de bestelling in de webwinkel hebt afgerond, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden. Na ontvangst van de betaling ontvang je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.
  • Wat is iDEAL?Je kan vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen doen via de DroomDomein webwinkel. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank of SNS Bank dan kan je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
  • Hoe veilig zijn de betalingen via de webwinkel?De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.
  • Betalen met creditcard? In onze fysieke winkels is het betalen met creditcard niet in altijd mogelijk. Vraag vooraf in de winkel of het mogelijk is om met creditcard te betalen.




Bestelling

  • Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel gedaan heb? Nadat je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via email. Je ontvangt daarna bericht van de DroomDomein vestiging uit jouw regio wanneer de bestelling geleverd kan worden.
  • Kan ik producten via internet bestellen?
    Jazeker, door te klikken op onze webwinkel, kan je winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kan je hierop vinden. Indien je een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst, dan kan je ook de dichtstbijzijnde DroomDomein winkel bezoeken.
  • Wat moet ik doen als het meubel niet aan mijn verwachtingen voldoet?
    Indien je een artikel online hebt besteld, dan heb je als klant recht om jouw bestelling binnen 14 dagen, in originele verpakking in overleg met de DroomDomein vestiging te retourneren. Kijk hier voor de adressen van al onze winkels. Een aantal producten zijn hiervan uitgezonderd, zoals matrassen en topdekmatrassen. Hiervoor gelden andere voorwaarden. Zie ook 90 dagen proefliggen.
  • Wat is de levertijd op de producten?Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar. De meeste artikelen worden op bestelling geproduceerd door onze leveranciers wereldwijd. Je krijgt na je bestelling een bevestiging van deze levertijd. De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier. De levertijd via de webshop kan anders zijn dan de levertijd bij bestelling in de fysieke winkels.
  • Wat is het minimale orderbedrag op de webshop?
    Er is geen minimale orderbedrag (exclusief bezorgkosten).
  • Kan ik mijn aankopen retourneren?
    Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele staat zijn. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening. Kijk hier voor het herroepingsformulier.  Een aantal producten zijn hiervan uitgezonderd, zoals matrassen en topdekmatrassen. Hiervoor gelden andere voorwaarden. Zie ook 90 dagen proefliggen.
  • Kan ik showroomsale artikelen bestellen?
    Wanneer je interesse hebt in de aanschaf van één van de showroommodel meubels,dan kan je het product reserveren via de website. Je zal dan benaderd worden door de winkel waar het meubel op voorraad is voor meer informatie over het product. Let wel op dat op showroom sale artikelen geen garantie gegeven kan worden.




Bezorgen van meubels

  • Bezorgt DroomDomein de aankopen ook thuis?
    DroomDomein bezorgt de artikelen via de webwinkel bij je thuis, hiervoor worden wel bezorgkosten in rekening gebracht. Zie de vraag over de bezorgkosten.
  • Worden er bezorgkosten gerekend op de webshop?
    DroomDomein bezorgt de artikelen via de webwinkel graag bij je thuis. Bij een bestelling vanaf €500,- worden de meubels gratis bezorgd. Bij een bestelling tot €500,- wordt een bedrag van € 65,- (inclusief BTW) bezorgkosten gerekend. Indien je op een etage woont, moet je altijd rekening houden met de volgende kosten:
    • 1ste etage of lift alle verdiepingen+ € 24,-
    • 2de etage trap+ 28,- 
    • 3de etage trap+ € 32,-
    • en 4de etage en hoger trap+ € 36,-
  • Bezorgen van accessoires
    Dit tarief geldt niet voor bedtextiel. Voor deze orders gelden de volgende tarieven. Voor bedtextiel bestellingen betaal je € 5,75 bezorgkosten.
  • Bezorging op de waddeneilanden
    Bezorging op de waddeneilanden hiervoor geldt een ander tarief, het juiste tarief voor de waddeneilanden zal bevestigt worden door de winkel naar keuze. Jouw DroomDomein winkel zal je definitief bevestigen wat de bezorgkosten zijn.
  • Kan je ook een aankoop laten monteren?
    Ja, je kan bijvoorbeeld je ledikant of kledingkast laten monteren. Hiervoor worden montagekosten in rekening gebracht. Vraag de exacte kosten na bij jouw DroomDomein winkel.
  • Bezorging naar buitenland bij webwinkelbestellingen?
    Indien je meubels in het buitenland bezorgt wilt hebben, dan raden wij je aan om contact op te nemen met de DroomDomein vestiging waar je de meubels wilt bestellen. Klik hier voor de contactgegevens van de vestigingen.




Garantie (klachten)

  • Is DroomDomein aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW)?
    Ja, DroomDomein is aangesloten bij het CBW en hanteert dan ook de voorwaarden van de CBW. Klik hier om de voorwaarden te bekijken.
  • Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
    DroomDomein staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen, dan kan je deze goed omschreven, voorzien van foto's, via de website melden/indienen. Klik hier voor het indienen van service formulier. De betreffende vestiging zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
  • Heeft DroomDomein een klantenservice?
    DroomDomein is een onderdeel van de Internationale Meubel Groep. De vestigingen die zijn aangesloten bij DroomDomein zorgen ieder persoonlijk voor een correcte afhandeling van jouw bestelling cq. klacht.




Mijn gegevens

  • Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
    Via "inloggen", rechtsboven in het menu, kan je jouw accountgegevens wijzigen.
  • Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
    Je kan klant worden door een account aan te maken. Met dit account kan je snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert je als klant, waardoor je bij een volgend bezoek niet opnieuw je gegevens hoeft in te voeren.
  • Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?Je hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw jouw gegevens in te voeren. Daarnaast kan je zien welke producten je al eerder besteld hebt bij de webwinkel.
  • <Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan?
    Klik rechtsbovenin op aanmelden en daarna op 'wachtwoord vergeten''. Je kan jouw wachtwoord dan opnieuw aanvragen. E-mailadressen die nietzijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.